pondělí 25. června 2012

Hledá se Český prezident, zn. vyhrát může kdokoliv, občan prohraje vždy

I přes značnou skepsi k všelidovým hlasováním jsem byl naplněn optimismem ohledně přímé volby prezidenta. Konečně, nebudeme muset být svědky poslanecké frašky (kupčení s hlasy, vydírání ....) a snad dojde i na tolik potřebnou změnu!! Sláva!!! Třikrát sláva!!! To jsem však ještě netušil "kde se bude skrývat ďábel". Ano, svobodná volba je možná, ale jen z předvybraných kandidátů, nominovaných soudobým establishmentem. A je potřeba vybrat pouze prověřené lidi, nejlépe z budouvatelů soudobého společenského uspořádání. Kdo nebyl v roce 1989 při pokládání základní kamenů, musí z kola ven.
Takže, koho nám dali na výběr? Bez nějakého hlubšího zkoumání a hloubání jsem si kandidáty rozdělil k mocnostem, ke kterým mají podle mne blízko. Věřme, že snad ne blíže než k naší zemi.
A neberte mne za slovo. Třeba se hluboce mýlím. Byl bych tomu opravdu rád.

Přemysl Sobotka - tuším, že má blízko k sionistickému křesťanství, takže ho dávám do sféry Izraele.
Jana Fischer - tak toho odhaduji rovněž na Izrael, i když jak se zdá nedělal by problémy ani EU.
Vladimír Dlouhý - vzhledem k jeho vztahy s Goldman-Sachs mu dávám nálepku USA. Zřejmě by nevadil ani Izraelcům.
Jan Švejnar - USA, vždyť má i americké občanství, americkou ženu..... ale možná i EU.
Miloš Zeman - není sice až tak proruský jako Václav Klaus (vzhledem ke Klausově původu jeho rodiny, tuším z Halíče (Polska), mne tento vztah trochu překvapuje), ale stejně mu dávám nálepku Ruska.
Karel Schwarzenberg - konečně nějaký vliv z Německa/EU. Už jsem se bál, že by na nás Němci zapomněli. Dávám tedy jasnou značku EU.
Zuzana Roithová - vzhledem ke vztahům KDU na Německo/EU to je jasné.

"Cizinec: Prezident, kterého státu se to má volit?
Já: České republiky.
Cizinec: Aha. A někdo jiný by nebyl?
Já: Byl, ale na "nevolitelném místě".
Cizinec: A šlo by s tím něco udělat?
Já: Těžko.
Cizinec: Aha. Vždyť nám říkají, že v České republice je demokracie?
Já: Zaměňují pojmy."

P.S.:
"Optimista: Těžko? Takže přecejen dalo."

Žádné komentáře:

Okomentovat